mylifeastette.blogg.se

BildBomb !

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
 
man måste ju koncentrera sig när man kollar på film
 
Ronja jag vet att du är ful, tyvärr måsta jag bara lägga upp denna bild hit. Till nästa gång vet du att de inte lönar sig att använda min kamera, thihiihih! Älskar dig, gulle.
 
förklarar å förklarar något onödigt !
 
 
Fortfarande är du ful, men jag älskar dig endå ;) !
 
♥Min lilla fuling♥
 
Mums... GÖTT!
 
Whip my hair 
 
Kollar på film och Ronja måst vara elak och fota när jag koncentrerar mig som mest. 
 
Bilderna är tagna för 1-2 timmar sedan. 
Ha en trevlig natt alla som är uppe och till er som tänker sova, Godnatt & sov sött!♥

Kommentarer

  • malin säger:

    svar: haha, känns underbart att min kommentar gjorde så ni fick sol ^^
    här är de regn & bara jätte tråkigt väder nu, men de blir väl bättre imorgon.
    Kan ha en härlig mysdag inomhus med barnen istället. Film, lite halv fettig mat & lite nyttiga snacks åå kvällen ;p

    hoppas du får en bra dag idag med :)

    2012-07-23 | 15:23:59
    Bloggadress: http://jagkallashon.blogg.se

Kommentera inlägget här: