mylifeastette.blogg.se

Förra veckan + dagen

Kategori: Allmänt

Jaa-a...Har nu redan nästan hunnit glömma bort vad jag gjord förra veckan. På måndagen kommer jag inte alls ihåg vad jag gjord, men på tisdagen packade jag nästan hela dagen. 
Där vi fyra tiden på onsdagen blev det att sticka iväg med buss till Nagu med Roosa. Kom hem från Nagu på lördag morgon(för mig). 
I Nagu hann jag nu med massor.. Tälta i en timme, höra på musik, sola, läsa tidningar, chilla och allt möjligt. Orkar inte direkt gå in närmare på det eftersom vi ungefär gjord samma saker varje dag. 
Roligt och varmt var det i Nagu och det var nog det bästa med det. Lite regn kom det nog, störd inte mig det minsta. 
 
På lördagen fick jag min kusin hit, hon blev även övernatt och kan bara säga att hon gärna får komma oftare och fast ta lillebror med. Blev att gå en sväng till butiken och köpa godis & glass. Det mumsade vi i oss på kvällen och på dagen.
Söndagen bestod av att busa med kusinera, teater med Johanna, Elin, mommo & mamma. Efter teatern blev det att åka iväg till Kaarina på min kusins 4-års kalas. Var och kollade på "Ska vi slejkas...eller ska vi dansa först". Teatern var helt sjukt bra och rekommenderar verkligen den! 
 
Denna dag har bestått av lite shopping med Johanna & kusinera. Först loppis i Kaarina, sedan en sväng i Prisma och hem. Fyndade 2st blusar åt mig, bild senare. 
När jag kom hem blev det att fara iväg till malmen med Ronja & Elin. Blev att gå runt i massa butiker och som vanligt får jag alltid med mig något. Denna gång blev det en ring & solglasögon från Seppälä, mat och ansiktsmask från S-Market. Å sen fick vi gå hem, vilket inte var så trevligt när det regnade. Som tur fick vi skjuts en bit. 
Nu har vi hunnit baka en kladdkaka, eller jag satt nu bara brevid och uppdaterade min Instagram och som vanligt chattade jag på facebook via telefonen.
 
Jag lovar att det skall komma bilder senare. Måst bara fixa dom till datorn min, har inte haft tid eller ork tidigare..men NU! skall det bli ändringar på det. 
 
Ha det gött!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: