mylifeastette.blogg.se

fick några fina frågor av en gullig läsare:

Kategori: Allmänt

1. Skulle du vilja ändra något på dig själv. isf. vad? mina ben(låren) & sen att jag skulle ha rakt istället för självlockigt hår! Å då också självklart längre hår, typ 30cm längre 
2. Röker du? Nej
3. Dricker du alkohol? Nej
4. Om inte, vad tycker du om människor som gör det? Inte har jag något emot det, de är ju upp till var och en vad det gör med livet och så. Jag tycker förståss inte att det är något bra att göra det med ibland kan man nog dricka lite och det är okej, men inte liksom hela tiden.
5. Gillar du skräckfilmer? Jo! jag älskar skräckfilmer<3 
6. Hurdana kläder gillar du? Färgglada, "speciella", bekväma!
7. Hurdan musik tycker du om? ge 3 exempel. Pop, Dance, R&B
8. Vilken parfym doftar bäst? "Kiss me" står det på burken, så antar att den heter så
9. Om du fick träffa en kändis, vem skulle det vara? Audrina Patridge
10. Kan du åka snowboard? om inte. vill du kunna? ... nej jag kan inte, skulle nog vara riktigt kul att kunna.
 
1. chips eller godis? godis
2. taylor lautner eller robert pattinson? shiiit, öööm Robert Pattinson
3. vatten eller mjölk? Vatten
4. kläder eller skor? ojj nej, svåraste frågan! det får bli..Kläder
5. H&M eller seppälä? H&M
6. svart eller vit? Svart
7. Höst eller vår? Vår ( närmare till sommaren, å ja fyller år då, o så e de varmare)
8. Pojkvän eller vänner? Vänner
9. Puss eller kram? Kram
10. Dator eller tv? Dator
 
 
Tack för en massa fina frågor! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: