mylifeastette.blogg.se

hemma en sväng

Kategori: Allmänt

Blev en runda till Åbo idag. Det bar först iväg till loppis och sedan till Skanssi och luncha till Subway. På loppis hittade jag splitter nytt löshår. Fick med mig det därifrån, var även det ända jag köpte(10€ 2st). 
Gick förståss också en runda i Skanssi och avslutade shoppingen med varsin glass. 
 
Förra natten tillbringade vi då hos Ronjas fammo, orsaken till varför det inte dök upp något inlägg. Denna natt skall vi då vara hos oss och då skall det nog dyka upp något inlägg här. Skall också lägga upp bilder på mina blusar som jag köpte tidigare i veckan. 
Nu skall ni i alla fall få en bild på mig och mitt älskade hår, skall färga det mörkt igen. Har lagt märke till att jag passar bättre i mörkt, å då får det hellre se bra ut också!
 
Älskar "mitt" långa hår! ♥

Kommentarer

  • malin säger:

    svar: Vad härligt de är bra med dig :)
    jo då, de är bara bra med mig & sommaren kommer & går. solsken sen regn sen bara om & om igen. ^^

    2012-07-19 | 00:53:37
    Bloggadress: http://jagkallashon.blogg.se

Kommentera inlägget här: