mylifeastette.blogg.se

Veckan som nästan gått

Kategori: Allmänt

 
Dagen look:
 
Nya skjortan:
 
Favorit skorna som snart blir ett par andra... 
 
Nya brillorna, scarfen(köpt när jag var i Nagu)
 
fotografen min<3
 
Ansiktsmask(choklad):
 
Småkusiner & lika knäppa
 
"mitt" långa, brunetta hår
 
platta platta platta -->
 
Ändå fick det bli flätor! 
 
Ronja♥
 
 
 
Jag=Normal? Svar: Nej!
 
Ronja & jag 
 
Nico♥ 
Världens gulligaste busigaste småkusin!
 
 
Saga♥
Andra söta busiga småkusinen min!
 
Sola feat. Elin, Ronja & Nico
 
Ronja, jag älskar dig också!♥
 
Lite bilder från denna veckan. Mer kommer antagligen senare. 
KRAMISAR!
 
 
 

Kommentarer

  • Ronja säger:

    JÄVLA DUU <3 <3

    2012-07-22 | 00:57:12
    Bloggadress: http://xxxblessspiritxxx.blogspot.com
  • malin säger:

    svar: de är tråkigt när de är sånt väder. Fint, sen regn sen fint igen bara om & om igen. Helt omöjligt :p Hoppas du får finare väder snart :)

    2012-07-22 | 13:55:24
    Bloggadress: http://jagkallashon.blogg.se

Kommentera inlägget här: