mylifeastette.blogg.se

Today I'm going to Nagu with Roosa

Kategori: Allmänt

Om lite mer än en timme blir det att sticka iväg till bussen och sedan bär det av till Nagu. Vi har väl som sagt ett litet problem; vart skall vi stoppa alla väskor? Jag har åtminstone 3st själv(handväska, en annan med resten av sakerna, en med sovsäck & madrass) & det har även Roosa, men inte var det allt där..nämligen vi har ju ett tält också. Sitter nu här och funderar över hur vi skall lyckas gå till någoon butik med alla saker? 
Får se senare hur vi löser vårt problem. I butiken kan man alltid ta en vagn, fast själv tycker jag det skulle se ganska konstigt/dumt ut att vi har alla våra väskor där, när andra har sina barn eller sin mat där. 
 
Igår blev det då inte så mycket annat än att tvätta det som skulle med, packa ner allt, låna saker av andra och kolla på film. Somnade väl ungefär 1(?) men sen så var det så trevligt att jag vaknade och fick inte sömn fören 6 på morgonen. Hade väckning kl. 9 så jag skulle hinna i duschen, städa rummet, kolla att jag ahr allt packat, baka... Det lyckades ju inte, vaknar kl. 11 och gå i duschen och efter det har jag inte orkat göra något
 
Idag har jag ingen aning om vad som står på programmet. Det ända som är säkert är att vi åker med 16.10 bussen från Pargas, när vi är i Nagu skall vi antagligen gå till någon butik och köpa nåt att äta och sedan blir det väl att sticka iväg till Roosas mommo & moffa å sätta upp tältet. Aa jo vi måste ju också fixa luft i madrasserna så nog har vi en hel del att underhålla oss med. 
 
Okej, nu skall jag sluta skriva och gå å fixa mat till mig, vänta att mamma kommer hem så jag kan packa in alla väskor i bilen och sedan blir det väl att börja rulla till bussen. Vet inte om jag kommer uppdatera något så..om ni undrar vad jag håller på med är det bara att kolla Instagram(TETTE98, Terese Hermansson) eller så min facebook sida. Hoppas ni alla får en trevlig fortsättning på veckan så hörs vi senare, om inte annat när jag kommer hem på lördagen.
 
 
KRAMIIISAR!♥

Kommentarer

  • malin säger:

    Hejsan.
    fin blogg du har.
    jag har precis tagit upp mitt bloggande igen, kolla gärna in & läs lite.
    obs, hela bloggen under konstruktion !

    Svar: Halooj! Tack :) Kul att du gillar den.
    Det skall jag absolut ta och göra.
    Tette

    2012-07-11 | 15:41:27
    Bloggadress: http://jagkallashon.blogg.se

Kommentera inlägget här: