mylifeastette.blogg.se

Länge sen sist

Kategori: Allmänt

Har inte alls haft tid att sitta ner framför datorn och skriva några rader. Denna vecka kommer jag antagligen ha mera tid, min småkusin har farit iväg hem, tyvärr!
Sitter nu just hemma hos mamma och är djurvakt, eller är det hela veckan. Å på lördag-söndag blir det att hoppa in som barnvakt även.
På onsdag kommer Roosa hit och gör mig sällskap. Tack, för att du orkar släpa dig hit! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, vart till posten efter mammas paket, kollat massa avsnitt av Andra Avenyn & fixat mat. Så här kommer nog nästan hela denna vecka se ut.

Funderar nästan så det knakar... Har värsta ångest om jag skall fixa en helt NY blogg, men denna gång flyttar jag i så fall tillbaka till blogspot.
Om jag fixar en ny blogg så tänker jag även ha en skild e-post till den bloggen och allt sådant. På så sätt blir det även lättare för mig.
Orsaken till att jag vill flytta tillbaka är många, krånglar med uppladdningen, förstår mig inte på denna sida (ibland), trög, går inte så värst bra att blogga via telefonen(vilket jag kan via blogspot, även det jag vill!).
Tror jag bestämt mig... Beslutet är taget! Jag flyttar tillbaka till blogspot ikväll/inatt. Beror lite på när jag är klar med allt! Puss & Kram

Kommentarer

  • Ronja säger:

    Du måst sen min lilla gris ge nya adress till din blogg :) o ja tänkt oxå att väfö böt du nä int fattaa man någo av blogg.se dde ska va blogspot.com (y)

    2012-09-25 | 11:55:07
    Bloggadress: http://www.xxxblesspiritxxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här: