mylifeastette.blogg.se

Lite om mig själv..

Kategori: Allmänt

Jag har ju förut haft en blogg på blogspot, har ännu den kvar. Tänkte att jag kunde berätta lite om mig själv på denna blogg också. De finns ju en hel del på min blogg-profil men ändå inte allt. 
 
Jag är alltså en chey på 14vårar som lever mitt galna liv tillsammans med en massa underbara människor. Har skillda föräldrar så har även två "halv"syskon(lillebror hos mamma & lillasyster hos pappa). Det som jag tyvärr också har är en tvillingsyster. Men det som jag då är glad för att jag är äldst av dem alla! 
Skall i höst börja andra året i högstadiet, börjar 8an. Medan jag inte är i skolan(då det inte är lov) springer jag runt å shoppar, fotar, bloggar, chillar och är barnvakt, vilket är det bästa som finns! :)
Bor i lilla Pargas, men byter adress ganska ofta kan man säga. Bor 2 veckor hos pappa & 2 veckor hos mamma, men på hösten blir det ändrigar på det eftersom morsan sticker iväg och studerar. Då kommer jag bo 1½år hos pappa och bara vecksluten hos mamma(får välja om jag är där på veckosluten, kan händ att man har annat). 
Har ett ganska stort pink/rosa rum på nedrevåningen(hos pappa), blir dok som min "egen våning" eftersom jag är den ända som har rummet här.
Hos mamma har jag alla mina gulluga husdjur, en katt vid namnet Nala, en knäpp kanin vid namnet Stamppe & min söta lilla "baby" hund, Nelly.♥
Spenderar nu just en massa av min tid tillsammans med Roosa i Nagu, men andra underbara människor vilket är ganska kul. Från att bo i Pargas där det finns massor med butiker och sånt om man gemför med Nagu, det blir ganska annorlunda att bo på en lite ö med 2 butiker. Riktigt kul är där nog och finns jättebra platser att sola på. (Y)
 
 
Puss & Kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: