mylifeastette.blogg.se

Det blev Nagu

Kategori: Allmänt

Ja, det blir väl att säga att igår(efter som klockan är 1 på natten) var vi till Nagu och hälsade på fammo och Putte. Blev att fota massor. Har ännu inte hunnit lägga in bilderna på datorn, så bilderna kommer när de är laddade till datorn min. Vi var åtminstone två timmar i Nagu och där var det riktigt skönt! Lite fika, fota, busa med Nea och massa annat. Var åtminstone bra att jag tillsist bestämde mig för att följa med till Nagu fast jag var/är sjukt trött.
På hemvägen tror jag att även jag somnade i bilen, på bakbänken satt/låg både Nea och jag å snarkade(OBS! vi ingen av oss snarkar!!!). 
Väl hemma satt jag igång att baka muffins, tillsatte Pätkis med i dem. Resultatet blev "chokladigt", med lite grädde blev det lite com cupcakes. Riktigt god var det nog, å de gick verkligen åt! Tror det finns 2st kvar...
Senare mot kvällen tvättade jag båda mina speglar flyttade kläder från ena skåpet till det andra. Så nu har jag mera rum i min "stora" garderob & lite mindre rum i "lilla" garderoben. Bild på det kommer samtidigt med Nagu-bilderna. 
 
Skall försöka vaka hela den här natten så att jag sedan skulle få det lättare att stiga upp lite tidigare än 13-15. Så nu skall jag försöka att idag gå tidigt och sova på kvällen, kan redan säga att kommer knappats lyckas! 
Det är väl bara att sätta igång med att kolla på massor med filmer så att man inte somnar, läsa en massa bloggar, uppdatera Instagram och kolla på andras uppladdade bilder. 
 
Godnatt till er som tänker sova denna natt!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: